WOW TAXI CLUJ
Este aplicația online Gratuită prin care poți comanda un taxi de la cele mai cunoscute braduri de taxi din Cluj!
WOW TAXI CLUJ NAPOCA REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA
1.OBLIGATIILE/DREPTURILE DISPECERATULUI:
Obligatii:
-respectarea legislatiei in vigoare cu privire la activitatea desfasurata;
-obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii;
-asigurarea serviciilor de dispecerizare non-stop;
-sa nu aplice proceduri discriminatorii transportatorilor autorizati deserviti;
-sa nu deserveasca autovehicule ce nu au autorizatii taxi emise si vizate de autoritatea locala;
Drepturi:
-dispeceratul are dreptul (si obligatia legala)de a verifica respectarea contractului si a normelor legale in vigoare de catre transportatorii autorizati si taximetristi;
-dispeceratul are dreptul sa pretinda de la transportator,atat la incheierea contractului cat si pe parcursul derularii acestuia,o copie a autorizatiei de transport,a autorizatiei taxi, a atestatului soferului angajat,a verificarii metrologice a taximetrului;
-dispeceratul are dreptul sa efectueze controale inopinante pentru a verifica respectarea obligatiilor ce le revin transportatorilor sau angajatilor acestora.
2.Obligatiile/Drepturile transportatorilor autorizati:
Obligatii:
-sa respecte si sa ia toate masurile necesare pentru ca colaboratorii sa respecte obligatiile contractuale/legale ce le revin;
-respectarea legislatiei in vigoarea cu privire la activitatea desfasurata;
-obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare desfasurarii activitatii;
-sa angajeze taximetristi ce indeplinesc conditiile legale pentru desfasurarea activitatii;
-sa respecte toate clauzele contractului incheiat cu dispeceratul;
-sa anunte orice modificare a situatiei declarate la incheierea contractului
(cu privire la SC.,autorizatii,atestate,soferul angajat,autovehicul,nr.telefon de corespondenta,etc…)
-sa prezinte seria statiei de emisie-receptie la incheierea contractului de prestari servicii;
-pe tot parcursul colaborarii se obliga sa utilizeze echipamentul radio(statia de emisie-receptie)in parametrii legali,incat valoarea maxima a puterii din AAF sa nu depaseasca 10 W.
CEI CARE VOR FI DEPISTATI CU O PUTERE MAI MARE DE 10 W VOR FI DIRECT RESPONSABILI SI VOR SUPORTA CONSECINTELE LEGII IN VIGOARE!!!
3.Obligatiile taximetristilor:
-SA AIBA AUTOTURISMUL INTR-O STARE TEHNICA SI ESTETICA CORESPUNZATOARE ( SA NU BATA,SA NU FIE LOVIT, SA NU AIBA PARTI NEVOPSITE )
-ATAT TIMP CAT ESTE PORNITA APLICATIA PE TABLETA SE CONSIDERA CA TAXIMETRISTUL ESTE LA LUCRU SI TREBUIE SA ONOREZE COMENZILE
-taximetristul are obligatia de a intretine autoturismul curat(interior-exterior) astfel incat in autoturism sa persiste un miros placut, scaunele , bancheta si mocheta sa fie aspirate, partile din plastic si geamurile sa fie curate;
-trebuie sa respecte clientul ,sa aiba un comportament corect fata de client ,sa vorbeasca respectuos cu clientul(sa se adreseze cu dumneavoastra);
-sa fie imbracat decent si curat(nu se admite sa fie imbracat in pantaloni scurti, maieu si incaltat cu slapi);
-sa nu fumeze in taxi(potrivit HCL in vigoare,este interzis fumatul atat in taxi cat si in standuri,atat pentru taximetrist cat si pentru client);
-sa ceara acordul clientului cu privire la aspecte ce l-ar putea deranja(utilizarea mijloacelor audio/video,deschiderea geamului,etc..)
-sa respecte solicitarile legale ale clientului;
-sa transporte clientul la destinatie pe traseul optim sau pe traseul convenit cu acesta;
-sa nu angajeze transportul unei persoane aflate in stare de ebrietate;
-sa cunoasca si sa respecte toate obligatiile legale ce ii revin,potrivit legislatiei in vigoare;
-sa aiba asupra sa toate documentele prevazute de lege si sa le prezinte unui eventual control;
-sa nu refuze in mod nejustificat comenzi;
-sa se ofere sa ajute clientul la bagaje;
-sa nu practice alte tarife de distanta decat cele practicate la nivel de dispecerat(fapta constituie contraventie sau infractiune,dupa caz)
-sa nu scoata din functiune aparatul de taxat in timpul efectuarii unei curse;
-sa nu intervina asupra regimului de operare a aparatului de taxat,in scopul cresterii sumei de incasat sau al stergerii inregistrarii in memoria fiscala;
-sa emita si sa elibereze bonul-client;
-sa nu se implice in actiuni cu caracter infractional sau antisocial.
4.Modul de lucru
CU TABLETA sau TELEFONUL:
– la afisarea comenzilor pe DEVICE se va anunta soferul CARE DORESTE SA PREIA COMANDA.
Comenzile se aloca in modul urmator:
1.la primul apel comanda este vizibila pt cei din zona comenzii si se aloca celui mai vechi din zona,in cazul in care se anunta la Comanda.
2. la apelul 2 si 3 comanda este vizibila la un nr de 60 masini appropriate de adresa si se aloca celui care se anunta si este cel mai aproape de adresa.
3.nu prezinta importanta timpul acordat pt preluarea comenzii,important este sa se anunte in cel mult 7 secunde
4.durata celor 3 apeluri este de 30 secunde ,dupa care dispeceratul poate eventual repeta comanda
5. la comenzile online este acelasi principiu de alocare
6.la specificarea clientilor care solicita diverse optiuni gen break,commision ,voucher etc acestea vor fi vizualizate doar de masinile care au optiunea respectiva
6.Abateri;sanctiuni:
Abateri si sanctiuni:
a)Nepreluarea in mod nejustificat a clientului la comanda(preluare gresita)- EMBARGO 24 H SAU SANCTIUNE 30 RON;
b)Revenirea clientului la comanda( reclamatie ca taxiul nu a ajuns)fara anuntarea dispeceratului de catre taximetrist ca nu va putea ajunge la comanda dupa timpul confirmat de acesta-EMBARGO 3H SAU SANCTIUNE 10 RON;
c)Preluarea clientului la comanda atribuita altui indicativ –EMBARGO 3 ZILE SAU SANCTIUNE 50 RON;
d)lipsa curateniei in interiorul si exteriorul taxiului,mirosul neplacut in masina embargo pana la curatarea si verificarea masinii pentru cei care preiau comenzi ;
e)FUMATUL in masina cu client-EMBARGO 24 HSAU Sanctiune 50 RON
f)Odata preluata comanda si ajuns la adresa,taximetristul are obligatia sa astepte 5 minute peste timpul acordat.In cazul in care clientul nu se prezinta in acest timp soferul poate pleca de la adresa NUMAI DUPA CE A OBTINUT PERMISIUNEA DISPECERATULUI(la aceasta solicitare taximetristul ii va comunica dispecerei adresa exacta la care se afla).Exceptia o fac adresele unde nu se poate astepta.Obligatoriu se apeleaza telefonic dispeceratul si se bifeaza in aplicatie neprezentare client.Pentru cei care nu se conformeaza-EMBARGO 3H SAUSANCTIUNE 10RON;
g)In momentul in care taximetristul s-a anuntat la o comanda are obligatia sa astepte confirmarea sistemului.Daca acesta a primit comanda are obligatia sa onoreze acea comanda!!!
m)Suprataxarea clientului:
-La prima abatere dovedita -SANCTIUNE 70 RON;
Repetarea abaterii poate duce la denuntarea unilaterala a contractului de prestari servicii
ATENTIE!!!
DACA SOFERUL PARASESTE TAXIUL(pentru diferite motive)ARE OBLIGATIA SA ISI OPREASCA APLICATIA!!!
p)Soferul are obligatia sa ajunga la comanda indiferent daca GPS-ul il directioneaza sau nu la adresa exacta.GPS-ul va inregistra tot timpul o marja de eroare de cativa metri.In acest caz soferul trebuie sa solicite ajutorul colegilor sau al dispeceratului pentru a ajunge la adresa comenzii alocate.
Nerespectarea acestei reguli duce la sanctionarea taximetristului conform articolului 6 litera b,respectiv -S EMBARGO 3H SAU SANCTIUNE 10 RON
r)INTERZIS CONTACTAREA DISPECERATULUI PENTRU EVENTUALELE ERORI DE APLICATIE(intreband “de ce i s-a alocat altui indicativ comanda?”;”de unde s-a anuntat colegul?”etc…)SAU NEMULTUMIRILE LEGATE DE SANCTIUNILE PRIMITE.
Orice nemultumire legata de sanctiuni se discuta doar cu administratorul companiei.
Nerespectarea acestei reguli-EMBARGO 24H SAU SANCTIUNE 30 RON;
ATENTIE!!!
ORICE SANCTIUNE SE ACHITA IN INTERVAL DE 24 H DE LA PRIMIREA ACESTEIA.(FAC EXCEPTIE SANCTIUNILE PRIMITE IN WEEK-END,CARE SE VOR ACHITA LUNI)
s)prejudicii aduse imaginii dispeceratului:recuperarea prejudiciului si embargou pana la solutionarea situatiei,in functie de gravitatea faptei,contractul poate fi reziliat fara notificare prealabila si fara interventia instantei de judecata.
l)refuzul preluarii unui client ocazional se considera prejudiciu de imagine,iar sanctiunile se vor lua in functie de consecinte(exceptii:clientul este murdar,miroase urat,vrea de fapt sa transporte marfuri-transport incompatibil cu transportul de persoane,este in stare de ebrietate,are un comportament necivilizat)
m)echiparea necorespunzatoare a taxiului(inclusiv cu autocolante publicitare,cupola)-embargou pana la ECHIPAREA CORESPUNZATOARE SI VERIFICAREA ACESTEIA.
Sanctiunile vor fi aplicate de catre dispecerele de serviciu sau de administratorII societatii,domnII:
Oprean Ioan Inovan Vasile Moisei Marius
7.PRIORITATI:
Prioritati se acorda doar in cazul in care nu se prezinta clientul si atunci automat taxiul care a ramas fara client trece pe pozitia 1 in zona in care se afla.